Merhaba arkadaşlar çocuklarim evde üşütmustu 3 4 gündür öksürüyorlardi bende bugün dayanamayıp devlet hastanesine götürdüm biraz kalabalıktı başka çocuklari görünce benimkiler hasta değilmiş dedim içimden bir yarım saat bekledik kimseye yaklasmadik ama kapalı alanda bekledik acaba iyice hasta olurlar mı daha çok mikrop almışlar mıdir diye içim içimi yiyor zaten takıntılı bir insanım pişman oldum götürdüğüme