Senaktas Serpil1996 2 aylıktan sonra bence bebeğin keyfine bırakmak lazım diye düşünüyorum. Tabii gece 10da emzirip sabah 8e kadar aç bırakmaktan bahsetmiyorum.
Gzmgzm Serpil1996 dr 1. Aydan sonra uyanmiyorsa uyandirma demisti. Ayrica benimko huy edinmisti uyaniyordu emzik verdim tekrar daldi cok kisa bir sure sonrada uyanmayi birakti suan 4.5 aylik ve sagligi gayet iyi
Tazeannecik Serpil1996 kendi saat bası kalkıyor zaten alışkanlık galiba o yüzden benn de merak ediyorum biz de uzun saatler uyuyabilecek miyiz (3-4 saat gibi)
MerveSara Tazeannecik Oğlum yedi buçuk aylık , hala gece en fazla iki saatte bir uyanıyor . Emzik de almıyor , beni emzik yaptı .😆
Yagmur92 Serpil1996 gece kızımı uyandıramıyorum çok zor emiyor yeterli beklenmediğini düşünüyorum gece
mihranelamm Kızım 2 aydan sonra saat 12 de emdikten sonra saat 4,5-5’e kadar uyuyor sonra kendi kalkıyor emiyor uyuyor 8 de kalkıyor emip en son 10-11 gibi kalkıyor son bir aydır düzen böyle inşallah bozulmaz 🙏🏻
MerveSara Tazeannecik Amannn😳 Yandık desene .👀 Bir kaç gündür daha iyi uyuyor gerçi, üç hafta yarım saatte bir kalkar olmuştu , inşallah bahsettiğin durumu atlatmışızdır biz.🤣
Tazeannecik MerveSara inşallah. Benim kız 3 gündür yatağına koyunca ağlıyor. Anne yanı bile yetmiyor aramızda yatacak yada benim yanımda
Naz-K Biz 2 ay 15 günlüğüz, mesela dün akşam 22:30 mama verdim 120 cc , gerçi kustu. Sonra 00:00 gibi uyudu sabah 06:00 a kadar. Altını al mama yap derken 6:30 da besledim
Goosstte Bebeğim 7 haftalık. Gece çok derin uyuduğunda kararsız kalıyorum uyandırıp beslemek için. Bu işin doğrusu nedir 🤷🏻♀️
Betulhs Goosstte valla benim bebeğim de 52 günlük gece beslenmesi nasıl olmalı hala bilmiyorum bırqqk uyusun diyorlar ama yapamıyorum uyanmıyor da gece zorla emziriyorım
Dlk55blt-rdvn 11 aylığız daha aralıksız 2 saat uyuduğumu bilmem hele 8. Aydan sonra gecede minimum 20 kere uyanıyordur ½ saatlik uykuyla geziyorum üstüne bir de sabah işe gidiyorum bütün gece uyumayıp
selyy Dlk55blt-rdvn 9 aylık bebeğim var iki saatte bir mama vermek durumundayım ben mi alıştırdım yoksa acıkıyor mu bilmiyorum ? Kasımda işe başlayacağım col korkuyorum. Arkadaşlarım bebeklerinin gecede sadece bir kere acıktıkları için uyandıklarını söylüyor. Sorun benim çocuğumda mı acaba düşünmüyor değilim.
Dlk55blt-rdvn selyy emin olun siz alıştırmadınız her bebek aynı değil malesef benimki de düzenli aralıklarla emmezdi çok sık emerdi hiç kıyaslamayın başka bebeklerle bu sefer daha çok üzülüyorsunuz , büyüyecekler ve her şey düzelecek inşallah bu sürede sabredeceğiz zamanı güzel geçirmeye çalışacağız