Kbradmm Ilk cocugum dogum parasi yardimi alındığını soylediler başvurdum 3 aydir bekliyoruz sizler aldinizmi veya ben mi yanlis yaptim nasi oluyor
Oglununannes Kbradmm bende başvuru yaptım ogkum 1 hafta sonra 3 ayını bitiriyor ama daha gelemdi hep bakıyorum PTT den yok
Bebegimm1 Kbradmm 1 ay icinde ptt ye yatmisti ordan cekip almistim belki yatmistir kimliginizle ptt ye gidip sorun
AzraCemre Edaacvk ne kadar süre içinde başvuru yapılmalı 1 sene içersinde yapılsa olur mu bilginiz var mı
Edaacvk AzraCemre oluyor diye biliyorum. Benim esim yaptı doğumdan hemen sonra kızımın kimliğini cıkartırken onunda basvurusunu yapmıstı 1 aya yattı
Ada-Lina 20 günlükkken başvuru yapmıştık 5 aylıktı yattığında 🤦🏻♀️ Kaç kere PTT ye sordum yatmamış demişlerdi en son PTT yi aradık başvurudan 2 ay sonra yatmış ama neden şubelerde görülmedi bizde anlamamıştık