cileklisakiz Asil7878 kaç numara kullanıyorsunuz bende 4 numarada bu sıkıntıyı yaşıyorum önceki numaralar sızdırmıyodu sanki
Teemo07 Asil7878 katılıyorum. Yeni aldıgım 2 paket felaket. Özellikle birinin içinden farklı çıktı. Burda da paylaşmıştım. 4 numara kullanıyoruz, dün gece yine üst baş değiştirdik. Molfix mavi deneyecegim.. Arkadaslarım hep memnun.
Aliyeylmz27 Asil7878 Aynn öyle 1 yaş 3 aylık kızım var 6 numara kullanıyorum bezine yapar yapma hemen dışına çıkartıyor.
Canparcam_ Asil7878 Bende Bio Natural kullanıyorum nedense yeni aldigim paket hep sızdırıyor sabah degistirdim üstünü 1 saat sonra yine ıslaktı anlamadım sikayet falan mı etsek topluca ? 17 aylık kızım 4 numara kullanıyorum kızım zayıf olduğu için tam oluyor ona 🤷
Umay-123 Asil7878 kuzum bende kullanıyorum 4 numara bı sıkıntı yok belkı bez kucuk gelıyo olabılır bı buyugunu dene istersen
DunyaHusna07 Asil7878 Kac saatte sızdırıyor peki sürekli değiştiriyorum dediğinize sık sık oluyor demek ki beziniz büyük 😏 ya da küçük olabilir ona dikkat edebilirsiniz bide uzun süre bekletirseniz olabiliyor
LillyWonka Teemo07 Kesinlikle aynı şeyi biz de farkettik. Bir önceki aldığım paketteki bez ile yeni aldığım kesinlikle ayni değildi. Elime alınca bile direkt anladım. Biz de molfix deneyecegiz sanırım elimizdekiler bitince.
Brutal-Betty Teemo07 bende Molfix mavi paket kullanıyorum sleppy den geçtim inanılmaz güzel bir bez sızdırma kesinlikle olmuyor
Nurduman Teemo07 bende molfixten sleepy e geçtim molfix hiç sızdırma yapmadı evet ama lastikleri hep çocuğun bacaklarını sıktı iz yaptı o yüzden değiştirdim
TheLatte Aliyeylmz27 kızınız kac kilo ? 28 aylık oģlum 13.5 kilo suan 5+ takıyorum . Büyük olduğu icin sızıyo olabilir mi ?
Urazinannesi2808 LillyWonka goon premium soft külot bez deneyin tavsiyem hem molfix ten daha hesaplı hem daha yumuşak biz gece bezi olarak kullanıyoruz taşırmadı hiç
Seymacr Asil7878 bio natural kullanıyordum hem kokudan hem sızsırmadan bıkmıştım baby turco aldım inanılmaz memnunum
Seymaay Benim akşam 10dan sabah 10a kadar kaldığı oluyor öyleyken filan pek sızdırmıyor. Arada nadiren oluyor
EsraArslan4525 Asil7878 bazi paketlerde sorun oluyor sanırım mesela ben 4 numara kullanir iken o paketteki bezler sürekli sizdiriyodu ama 4.5 numaraya gectigimden beri hiç sızdırma olmadı.
Hellolo Bizdedir sızdırma olmuyor açıkçası memnunuz geve yatmadan temiz takıyorum sabaha kadar normal yani gündüzde sık sık değiştiriyorum saatlerce tutmuyorum
manicurist Asil7878 kızım 9 aylık bezlerini kilosuna göre almam hiç bi zaman büyük alırım daha rahat olsun diye ve hiç sızma yapmaz
Eylulunannesi28 Asil7878 7 aydır kullanıyorum sızıntı yok nasıl bez bağlıyor bu bez bağlayanlar ki sızdırıyor bende niye olmuyo 🙄
Asil7878 Bez bağlayıp bağlamamakla alakası yok ben sureklı degıstırıyorum altını oğlumun ama yenı serı Mıdr nedir ince eskı kalite yokk
UzayliOzge Asil7878 migrosun kendi bebek bezi var minies. Hiçbir şekilde sizdirmiyo çokta ucuz pahalı markala taş çıkartır 🥳