kuzey-21 Vera1810 ay evet bende mont alacaktım büyük olanları hep almış millet hiç birşey yok. Yazlık ürünler çok ucuz onları da faborilemiştim büyükleri yine kalmamış hatta ürün tamamen tükenmiş
Vera1810 kuzey-21 çok üzüldüm ya. Ben epeydir bakıyorum 2 haftadır yoktu stok bugun de baktım yok malesef
kuzey-21 Vera1810 ben aslında kaşe tarzı istiyorum şişme değil de bildiğiniz biryer var mı lc de yok istediğim gibi