Merhaba anneler 2 aydır emziriyorum sol gogsum ilk günler mastit oldu sağınca emzirirken geçti daha sonra gogsumun ucundaki ufak parçalar kopacak duruma geldi doktora göründüğümde o parçaları aldı ölü et olmuş zaten dedi ve o günden sonra emzirdigimde gogsum çok ağrıdı ve sürekli kan toplu bi şekilde kaldı ucu sürekli kan emiyor kızım Göğüs pedine de bu şekilde yesil kirmizi akıntı geliyor sürekli ve koku yapıyor değiştirsem de sürekli diğer gogsum hiç koku yapmıyor. Göğüs ucumda ayriyeten birde beyaz bi yumuşak doku var ufak doktora görünmeli miyim tekrar bebeğime zararı olur mu. Göğüs ucumu da paylaşmak istedim ancak siliniyor mu bilmediğimden atmadım.
