canım çolyak da kusma, ıshal, şişkinlik, kansızlık, kilo kaybı görülüyor çoğunlukla. Gluten iceren bir şey (buğdayın içinde olan bir maddedir. Buğday ve un iceren şeyler glutensiz ibaresi yoksa vardir) yediğinde karninda şişkinlik, hazımsızlık olur. Şişkinlik, hazımsızlık, kusma, kaka gibi sindirim problemleri gluten hassasiyetinde de oluyor. Doktora gotururseniz hassasiyet mi çölyak mi daha iyi tespit ederler