DefneRana3881 Merhaba kızlar 28 gün oldu doğum yapalı bugün abdest aldm ama çok afedersiniz sarı bi su geliyor idrar değil eminim bu durumda bitmemiş mi oluyor hala devam mı etmiş oluyor anlamadm bilen varmı
Ballizencefill DefneRana3881 benim 34 gün oldu doğum yapalı. Benimde 10-15 gün önce öyle sarı akıntı geldi. Abdest aldım ama arada bi sarı akıntı kahverengiye dönüşüp tekrar sarı oluyordu. Valla bilen varsa aydınlatırsa süper olur.
birtutamsac DefneRana3881 normal adet bitiminde beyaz akıntıyı görene kadar bekliyoruz, doğumdan sonra da öyle abdestlenmek için beyaz akıntıyı görmek gerekir. Devamında kahverengi akıntı falan gelmezse bitmiş sayılır. Bazen 40 günden sonraya da uzuyo eğer hanefi mezhebindenseniz 40 gün sonra özürlü sayılıyosunuz abdestlenip ibadetlerinize devam edebilirsiniz Ballizencefill
hemsireleylos 40.güne kadar adet olmasanız bile hala lohusa sayıldığınız için gusül 40.gün bir daha almalısınız .. 40 gün boyunca gelen kan leke sarı sıvı lohusa kanaması sayılır ..
DefneRana3881 hemsireleylos birtutamsac teşekkür ederim o zaman bitmemiş oluyor hala bian dedm abdestsiz gezmeyim diye telaş ettim önceden aarı akıntıdan sonra tekrar kırmızıya dönüyordu çünkü ama şu 4-5 gün dönmeyince dedm bitti galiba ama bitmemiş madem beklerim 😅