Merhabalar oğlum bugün 5 aylık oldu ve anne sütü icmiyor mamayla besleniyor acaba ek gidaya yavas yavas baslasam mi kararsiz kaldim ve tecrubesizim eşime doktor tavsiyesiyle baslayalim gidelim liste versin diyorum ama pek orali degil sen halledersin karicim diyo :) sizlerden oneri alabilirmiyim nasil yapmaliyim ?