Ebruseyda 3 günlük ateş sonrası bu kırmızı nokta şeklinde döküntü oldu bizde de 6.hastalıkmış 1haftada kendiliğinden geçiyor ilaç vs vermiyorlar zaten zor dönemi geçirmişsiniz biraz iştahsızlık ve huzursuzluk yapmıştı ekstra bizde ama genede yanlış yönlendirmek istemem