Miran2020 14,5 aylık oğlum, 1 yaşından beri yürüyor şu an koşuyor hatta 🤭🤣 Baya dişi var valla saymayı bıraktım 😬🤭 Kendi yemeğe bayılıyor uygun olan her şeyi eline veriyorum. 3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde gidiyoruz. Ayrıca devam sütüde içiyor. Çok fazla konuşması yok ama her şeyi anlıyor ve gösteriyor işaret parmağı ile 😍 Kitap okumaya bayılıyorrrr 🎈😊 Çok dışarı çıkmadığı için kapalı alanlara gidince önce bi ağlama krizi oluyor 10-15 dakika kadar 😢 bknz: pandemi bebesi dramı 😌😢 O yüzden haftasonları oyun alanlarına götürmeye çalışıyoruz 🌸 Bizde böyle durumlar 💐