Fenty size bişey söyliyim mi 🤦🏻♀️ ben 3 ay geciktim. Bende de öyle gecikmeler olurdu gelir dedim, sonra leke oldu ha geldi ha gelecek dedim, sonra aşı oldum heralde ondan dedim. Çarşamba gününe randevu aldım bakalım hâlâ bekliyorum. 3 tane farklı zamanlarda test yaptım negatif. Bi kaza da olmadı. Bakalım doktor gününü bekliyorum