Defne42 Son günlerde çok fazla domuz gribi duyuyorum haberde falan görmedim ama baya salgın varmış Corona virüsü domuz gribi herşeyden nem kapar oldum Allah sonumuzu hayır etsin 🤦
3_bebeli_ana Defne42 bende burada gördüm Bi kaç kişi de..surekli grip oluyoruz bu sene..Rabbim beterinden korusun
Slyshn Defne42 çok fazla yaygın çocuklarda özellikle oğlumun okumunda Bir sınıfı komple kapattılar bu yüzden
Defne42 3_bebeli_ana covidle normal soğuk algınlığı ile de belirtileri aynı ufacık öksürse eyvah diyorum nasıl bir döneme denk geldik yahu 😑
Slyshn Defne42 haberlerde influenza yaygın diye kısa bir gördüm ama detayını izleyemedim dün bizim okul grubu whatsapp ından yazmışlardı ne olur çocuklarımıza dikkat edelim sömestra kadar sınıfımız kapanmasın falan diye yazmışlardı