Buse_efe benim bebeğimde 2 aylik gündüz uyusun diye zorlamiyorum. Vakit geçirsin diye kitap okuyorum, sarki dinletiyorum, oynuyorum. Gözleri kızarmaya başlayıp esneyince kucağımda pispisliyorum. Gündüz çok uyumadigi için gece güzel uyuyor. En az 5 saat deliksiz uyuyor