Meraba güzel anneler 🥰 lütfen linç olmasın oglum mart ayında 2 yaş olcak rabbim in izniyle. Ama kullandığımız kelimeler anne tam çıkarmıyor arada tam söylüyor baba , amca ,teyze mama ,meme , bu tarz kelimeleri söylüyor mesela su söyleyemiyor evet erken 2 yaşına kadar asla her çocuğu bir tutmuyorum her bebek kendince gelişimi farklı ve özeldir (yanlış anlaşılmasın) zeka kartları bi dönem kullandik ama ince olduğundan yırttı simdi daha sağlam bir sey aldım ve manyetik hayvanlar da aldım. Size sormak istediğim canım anneler , zeka kartlarını grup halinde mi öğretsem örneğin; ilk 2 3 gün 5 kart sonra ki gunler bu şekilde devam ederek mi yoksa karışık bi sekilde mi öğrensem sizler nasıl yol izlediniz?