[silindi] Benım bebegım 50 gun kuvezde kaldı benı bu durumu yaşamıs olanlar anlar gece gunduz sagdım sutum gelmedı bıturlu attırmak ıcın neler yaptım ama uZuntu strest psıkılojım artık oyleydıkı sutum artmadı hıc bebegımın emme refleksıde oldumasıgı ıcın ememedı bıkac ay ve mamaya basladık meme artı mama gıttık memeyı bıraktım cunkuu strest cok yaptım psıkılojım bozuldu ve sıgara ıcıyorum sırf buyuzdende memeyı kestım bırı yazmıs sen kotu annesın sen benım yasadıgımı bılıyomusun acaba bende gece gunduz calısıp mama parası yetıstırıyorum biri de yazmıs ilerde hastalık rıskı varmıs mamada benım esim mamayla buyumus bende anne sutuyle o benden saha saglıklı ve yapılı bunlamı yadırgucaksın bırakın artık ıyı anne kotu anne kavramını 🤬🤬
serinserin [silindi] sigara da iciyorsan bence en doğrusu millete takılma onlar hep konuşur ben de mamayla büyüdüm bak öğretmen oldum Zelanda bir sıkıntı yok hasta da olmam kolay kolay en iyisini sen bilirsin çocuğun için
MUGUL [silindi] sen dert etme böyle şeyleri bak sıkıntılı günler geçmiş.bebeğinle aşkını yaşa 💕 Sigara konusuna gelince içmeyen içeni anlamaz ve acımasızca yargılar hep böyledir Haddine mi? Değil tabiiki!!! çocuk hastalandığında bakacak biri varsa yargılasın seni. Öyle oturduğu yerden konuşmasın kimse.
gokalp06 [silindi] canım sen hiç canını sıkma Rabbim yavrularımıza şifa versin önemli olan sağlıklı olmaları neyle beslendikleri değil. Her anne emzirecek diye bir şey de yok. Bir anne evladı için elinden gelenin fazlasını yapar zaten başkalarının söylemesiyle değil. Sen kimseyi kafana takma için rahat olsun o bebeğe en iyi sen bakarsın
Mehmetinannesi Salla gitsin ya bebegin sagligina kavustu mu onemli olan bu ...mamayla büyümüyor mu bu çocuklar. Allah islah etsin dusuncesiz cahilleri.
Semra9613 Nice bebekler var annesini hic tanimadan buyuyen mama yiyip buyuyen.yapmasinlar Allah aşkina bu mamada bosuna uretilmedi her bebek anne sutü alacak diye bi kuralmi var.kendinizi böyle seylerle üzmeyin.Allah evladiniza kavusturmuş keyfini sürün
Merve_kozz [silindi] hiç üzme kendini agzı olan konuşur bosver kndiler çokmu bilmiş sanki. Bak benmde sütüm var ama oğlum katiyen emmiyor bende mecburen mama veriyorum rabbim kararlar herşeyi hastalığı da sağlığıda onlar nerden bilmiş 😡😡
dorukcumveannesi Benim oğlumda emmedi mamayla büyütüyorum çok şükür sağlıklı benim üstüme de çok geldiler hep üzüntüden sütüm artmadı bir türlü süt gelmeyince emmek istemedi seni çok iyi anlıyorum kimseye kulak asma her çocuk anne sütüyle beslenecek diye bişey yok napalım şimdi anne sütü veremiyoruz diye ölelim mi yani
Deletedmom116 [silindi] amann ağzı olan konuşuyorr canımm😒 ben emziriyorum ona bile laf ediyorlar neymiş sütüm cıvıkmış meme başım küçükmüş çocuk emerken zorlanıyormuş göğüslerim iri değilmiş sütüm az olurmuş lafta lafff her şeylere karışacak bir sözleri var😒
Eymen3119 [silindi] yaşamadım ama yaşamaya gerek yok çocuk esirgeme kurumunda sadece mama yiyen çocuklar mı varmış canım rabbim bizi hayırlı anne bana etsin sen takılma insanlara ben başlarda sadece emziriyordum ve çocuk daha 20 günlük sütün yaramıyor diyorlardııı insanların bencilliği bitmez sen boş ver ben yaşamadım ama Eve eli boş gelmek çok zordur eminim sen takılma çok şükür sağlıklı kurtulmuş şu an yanında
NekwaSultan [silindi] sen oraya sigara ictigim icin emzirmiyorum yazmissin. Yazan arakadaş ben emziriyom senden üstünüm yazmamis. Tamamen senin yanlis anlatimindan kaynakli konunun hepsini okudum.
Orkidemm [silindi] yahu su anne sutu ile mama kavgasi yapan insanlari anlamak ne zor. Mama da bebege verilen bir takviye yahu ne olmus mama yiyorsa bir bebek. Bu bir problem yada özür değildir ki ya. Off cahillik off. Ne zor o mamaya yetismek aslinda kim ister keyfi emzirmemek. Kadin zor zaman gecirmis iste. Rabbim kolaylik versin bacım. 🙏 saglikla buyusunler.
BelisM [silindi] bende bazı sağlık sorunlarından dolayı bir gün olsun anne sütü alamamışım. Ama grip dahi olmam çocukluğundan beri desem yeridir. Elinizden geleni yapmışsınız sonuçta.o yüzden kmseye kulak asmayın. Yaşamayan bilemez konuşur durur öyle
Ilkyaz [silindi] sütünüz olmayabilir bebeğinizi mamayla besleyebilirsiniz her anne emzirmek zorunda da değil ama sigara içiyorum memeden kestim demek sizi düşüncesiz yapar. Bebek için en iyi gıda anne sütüdür tartışmasız ve bir anne sütünü verebilmek için herşeyi denemelidir. Sigara içmek sizin sorunlarınıza ve stresinize çözüm değil kendinize bahane aramaktan başka bir şey yapmamış olursunuz. Ha emzirmek için herşeyi yaptınız olmamdımı o zaman yapacak bir şey yok ama şuan vicdanınızı rahatlatmayın sigara en büyük düşmanınız olmalı. Bebeğinize ve size sağlıklı bir ömür dilerim sevgiler..
Elizbkrc [silindi] bir bu emzirme bir de normal sezaryen kaosunu atlatamıcaz ben emziriyorum Allah’a şükür kızım emdi zorlanmadım ama o emdikçe şükür ettim emzirmeyen anneleri düşündüm onlar adına üzüldüm zaten bir anne kendine bunu dert etmişken çevrenin kötü yorum yapması hoş değil ben annemi hiç ama hiç emmemişim eşim emmiş eşimin rahatsızlığı var tabiki anne sütü çok önemli ama emziremeyen anne değildir asla denemez
niloshkau [silindi] canım kimseyi dinleme, kulaklarını tıka. Her anne bebeği için en güzelini ister tabii ki.. ne olur kıyaslama başka annelerle kendini. İçgüdülerini dinle ve en önemlisi sen mutluysan bebeğin de mutlu❤️
esmaaltintas [silindi] konuşsunlar canım benim çocuğum küvezde kalmadı tam zamanında geldi ama asla emme refleksi yoktu ememdi zorla 1 ay mama anne sütü verdim 1 aydan sonra sütün kesildi. Kimse çocuğumu benden fazla düşünemez laf söyleyenlerede bağırdım çağırdım seslerni kestiler çok şükür 3 buçuk aylık paşa gibi maşallahı var hastalık olacaksa Allah o imtihanı zaten yaşatıyo anne sütü emmedi diye değil
Yagizmomms Az önceki postu bende okudum yalnız, arkadaş emzirdiği için kendini sizden üstün görmemiş. Siz sigara içtiğim için emzirmeyi bıraktım demissiniz, oda sigara içmek için cocuk memeden mi kesilir demiş. Ki bence haklida 😳