Ikı gündür sürekli ateşimiz vardı 37,38 arası gidip geliyor şurup verince baya bi kesiyordu ateşi halsizliği bugünle beraber üç gündür ateşimiz var dün doktora götürdük boğazlarjna falan baktı işte şiş dedi dedi suan salgın var hımıs mı ne bişey dedi ıkı şurup ıkı antibiyotik verdi yolladı burnu akmaya calısıyor akamıyot hayır çocuğum 9 aylık bi kaç dişi var üstler feci kabarmış ben ondan olduğunu düşündüm ateşin ama suan kafam baya karıştı