meltemmm1999 Bebeginiz kacinci ayda tuttu basini kizlar benim bebegim 2 ay 8gunluk basını tutuyor ama sabit durmuyor bası
Elifinannesiiiiiiiiii meltemmm1999 tam 3 aylıkken kızım dr 2 aylık gibi baş tutmasını beğenmeddim dedi egzersiz verdi 1 2 hafta içinde tuttu kafasını çok işe yarıyor 4 aylığız tam anlamıyla tutmaya başladık
meltemmm1999 1Asel doktorlar 3 ayin sonunda tutmasi gerekiyor diyorlar oyuzden fazlaca takmis durumdayim bu duruma sizinki nasil tutuyir ama sabitmi degil saga solami salliyor kafasini
Denizcimmm meltemmm1999 ben bugün dr dan geldim. Bizimde tam tutamıyor. Dr sıkıntı değil 4-4.5 aya kadar toparlamis olacak dedi. Ama her gün egzersiz yapılacak
Minkpndam Kızlar bizde 2 ay 20 günlüğüz hala oyuncak tutmuyor elinde hafif şeyler hışırtılı kitap falan sizinkiler tutuyor mu
Minkpndam MelekSubasi ufff bu internetti fenomenlerün hepsi tutuyor 😂 içine kuşku düştü geçen burdakilerde tutuyor dediler
meltemmm1999 Minkpndam allah allah valla benimki daha tutmuyor canm yaa küçük çünkü diger oglumda tutmuyordu
MelekSubasi Minkpndam Dokunup cekiyorsa tuttu diyolardır. Ben görmerdim hiç 3,5 ayllıken eline verince tutardı 4 aydan sonra kendi tutmaya basladı.
meltemmm1999 Mihrimahim16 bide benimkinin elinin basparmagi icinde yumruk yapiyor hep sizinkide oylemi
Mavininannesi61 meltemmm1999 benim kızım bugün tam 2 aylık oldu aynı o da öyle sürekli avuçları kapalı