Hulyaa123 ben bebeğim 4 aylık olduktan sonra spora başladım çünkü o 4 aylık süreç alışma açısından çok zordu 4 aydan sonra hem bebeğim bana hemde ben bebeğime alıştım sporla beraber sıkılaştırıcı krem kullandım hala da kullanıyorum hem belim inceldi hem göbeğim sıkılaştı. Hala geç kalmış sayılmazsınız bence sporu hayatınıza yerleştirin