bukaga ben şu tarz soylemleri hic dogru bulmuyorum, ebeveyn hatalarinda siklikla basvurulur ‘aman biz azarladikta ne oldu, bak yine seviyor’ , ‘ ben yurutece bindirdim guzelde yuruyor, yururemesi gecikmedi,’. ‘ ben emzik kullandim disleri duzgun’ sizin dediginiz ‘annem de bana bakmadi ama ona duskunum’ cumlesi de bunlarla ayni katagoride. Zaten bir insanin annesini sevmemesi cok ciddi durumlar disinda mumkun degildir. Bu konuda bahsi gecen duygusal kopuklugu siz somut olarak bir nedene baglayamayabilirsiniz. Hatta icinizde dergersizlik hissi , kirilgan olmak , capkin olmak gibi ozelliklerin altinda da anneyle babayla duygusal kopus yatiyor olabilir. Yani bugun sizi siz yapan ozellikleriniz, ya da bebeginizin kazanacagi bir cok karakter yapisi gecmisiyle, anne baba tutumuyla olusacak. Dogrudan ‘annem bana yeterince bakmadi o nedenle suan capkin biriyim’ demek zor bir sey. Bunu ortaya cikarmak uzmanlarin uzun terapiler sonunda ortaya koydugu seyler. O nedenle ’ben anneme duskunum bakmadigi halde" demek dogru bir cikarim olmuyor. Sizde neleri eksiltttigini kestiremezsiniz kolay kolay. Burada amacim sizi kirmak uzmek asla degil