selosunannesi bebeğinizin beslenmesi gayet yeterli hatta bence fazla bile veriyorsunuz. Bebeğiniz ilk doğduğu zamanki gibi değil. Yeni doğduğunda ilk 2 hafta emzir gazını çıkar uyut altını trmizle modundaydı ama artık öyle değil. Uykudan uyanınca bir göğsünüzü verin,sobra gazını çıkarın 30-60 dk uyanık kalsın sonra diğer göğsünüzü verin kendisi uyuyacaktır zaten. Eğer mama veriyorsan da diyelim ki 90 cc veriyorsan yarım yap 45cc ver, gazını çıkar yğne uyabık kalsın sonra yine 45 cc ver uyur zaten. 40 ı çıkana kadar bende 2 saatte bir kalkmaya çalışıyordum ama geceleri artık çok zorlandım ve baktım ki kendisi 3-4 saate uyanıyor artık. Demekki sütüm yetiyor bebeğim doyuyor dedim ve öylede oldu. Kilo alımıyla bunu tasdiklemiş oldum. Kayınvalide anneyi bırak bebeğin için en iyisini sen bilirsin, sen anlarsın. Her bebek aynı olacak diye birşey yok. Ben bu yüzden tek kalmaya çalıştım kimseyi istemedim yanımda ve bebeğimle daha iyi vakit geçirdim, ihtiyaçlarını daha iyi anlafım ve birbirimizi tamamladık. Öncelikle sen kendini rahatlat, bebeğin de rahatlayacaktır.
Yani bebek her ağladığında aç olduğu anlamına gelmiyor. Fazla geldiğinde de huzursuz olur