Fazla veriyorsun 90 fazla bile. Sen verdikçe içer o. Ben o hataya düşüp 150 ml vermiştim hala istiyordu 😪 40 ina bir şey kalmamış zaten emzirme aralarını biraz uzatmanız lazım. 1,5 saat çok kısa. Gündüz uyumadigi zaman 2 saatte bir uyurken en az 3 saat uyuyacak şekilde yapın. Sık ve düzensiz emdiği için gaz ve hazımsızlık oluyor çok içerse çok uyur diye bir şey yok aksine huysuzlaniyorlar. Doktorumuz 1. Aydan sonra her istediğinde verme bi düzen koy demişti. Anne sütüne karşı doyma hisleri yokmus çünkü