123Eslm- uyanınca emmiyor mu. Az da olsa emiyorsa üzülme, çabuk yorulduğu için bırakıyor, sütünü sağıp kaşık biberonla verebilirsin, ben karisik gittim uyandığında emzirdim, sagip da verdim, bir iki kez mama verdim, doysun onemli olan o, şimdi 18 gunluk bi kac gundur sagmiyorum, mama da gunde bir kez veriyorum. Buyudukce geçecek, daha da guclenecek, memede daha çok kalacak, daha güçlü emecek. Onemli olan hastalığı atlatana kadar ac kalmaması