svgcn Merhaba bayanlar. Oğlum özel bir kreşe gidiyordu çok hastalandığı için kreşten aldık. Fakat bize bu ayın parasını iade etmiyorlar. Daha önce böyle birşey yaşayan varmı
efelettin Bizde oğlumu kreşe yazdırmak istediğimizde o ayın parası ödenirse 3 günde gelse 28 günde gelse iade olmaz demişti.