YigtnAnnesi Çok aglarmis hiç durmazmis sizce öyle mi olur yiğit karnimda usluydu ama doğunca hep ağladı 🙄😬
Reyna YigtnAnnesi benim ki bir gün karnımı yırtıp selamunaleyküm ana diyecek diye bekliyordum öyle hareketliydi ama şuan ağlak bir bebek değil sadece hala çok yaramaz ve hareketli sürekli tepelerde inat
2cocukannesikizimveoglum YigtnAnnesi karnimda Hergun depremler oluyordu ,digdu sesi cikmadi aglasn diye basinda bekliyorduk,bu bebek neden aglamiyor diye😹simdi 19aylik depremler aynen devam
Yica YigtnAnnesi merhaba benim bebeğimin adı da yiğit 🤗 ya benimki de çok hareketliydi 28 haftalıkken nst istemişti doktor -erken dogucakti 34. Haftada da zaten🙄- aleti tekmelemisti doktor çok sasirti bu hafta da bu kadar net tekme beklemiyordum diye. Hatta ultrason görüntüsünün birinde ağlıyordu filan. Ama öyle çok ağlayan bir bebek değil kendisi
YigtnAnnesi 2cocukannesikizimveoglum Ay kız vallaha benimde karnimda depremler oluyor yiğit mesela karnimda çok usluydu ara ara hareket ederdi bu hiç durmuyor ay öyle mi korktum vallaha yiğit doğunca 7 24 ağladı usluydu karnimda 😂😂🥰😍
2cocukannesikizimveoglum YigtnAnnesi benim oglum simdi karnimda mesela cok uslu ,Gec hissettim,kizimi 16da hissetmisdim,oglumu 23zarzor,Simdi korkuyormki,Bu dogunca neler olacak😹
YigtnAnnesi 2cocukannesikizimveoglum usluydu işte yiğit doğunca felaketler hep ağladı ama tabi her bebek farklı 🥰
Yica YigtnAnnesi evet hatta böyle dudak buzuyor. Şu anda da öyle dudak büzerek ağlıyor ilk gördüğümüz de çok şaşırmıştık bizde
Dedimolabilir YigtnAnnesi kiz benimki kemence oynuyordu resmen iki dakka durmadi her ultrasonda hareketliydi yatarken esime tekme atti kolu ustumdeydi adam neye ugradigini sasirdi. Simdi disari cikti hala oyle yataga eve sigmaz hareketten 😀😀
YigtnAnnesi Dedimolabilir Kiz Benimkide vallaha hiç durmuyor karnimda 😂😂😂 hiç mi durmaz şuan oynuyor 😂😂