Kızlar doğum yaptığım zaman hastane benim adıma başvuru yapmıştı fakat geriye dönük 1 yıl içinde 120 gün sgk olmadığı için ücret yatmadı. Şimdi eşim adına başvuru yapsak alabilirmiyiz. Ya da benim sgk yeterli olmadıgı durumda eşimin adına yatarmı. 170 i arayıp sordugumda öyle olmuyor dedi ama onlar pekte bilgi vermiyorlar zaten. Bu durumu yaşayp alan varmı