Aceranne Aliaslan1 enjektörle tükürdüyse aç değildir atak haftasında işte sürekli emmek istiyor süt gelmese bile emzik vermekten yana mısın peki
Aliaslan1 Aceranne emzik veriyorum uykudaysa alıyor emiyor ama uyanıksa iki dakika çekiyor süt gelmediğini anlayınca tükürüyor ağlıyor. Gün içinde de vermeye çalışıyorum ama alışamadı tam
Aceranne Aliaslan1 sorun belli canım açma mümkün olduğunca zaten alışıyor ben açmadığından beri geceleri asla kaka yapmıyor
Aliaslan1 Alpikom ben de artık diyorum ki bi uyusa uyandırmayacağım güzel emdiği zaman hıh diyorum şimdi uyur ⅘ saat ellemem ama 45 dk bir saatte kendi uyanıyor. Kilosu da iyi çok şükür yarın tartılacak ama hissediyorum alıyor inşallah bir an önce düzene girer bebişlerimiz
Haticedgn Aliaslan1 8’den 12’ye kadar olan Aralık uzun değil mi bizde şuan 46 günlüğüz doktorumuz 3 saati geçirme dedi. Emzik tutarsa emzik kullanabilirsiniz bizde de bazen oluyor o durum saat başı emmek istiyor doktorum emzik kullanabilirsin dedi fakat benim ki aslaa tutmuyor emziği açıkçası bir gün bi günümüzü tutmuyor bizim
Aliaslan1 Haticedgn gün içinde iyi emer çişini kakasını güzel yapar ve uyumazsa uyuduğu zaman uykusunu bölmemek gerekiyor. Zaten acıkınca kendisi uyanıp ağlıyor çünkü artık yenidoğan sarılık dönemi geçti kolay kolay uykuya meyilli olmuyorlar
Aliaslan1 Haticedgn uyku da en az beslenmek kadar önemli çünkü gelişimi açısından. Büyüme hormonu özellikle uykuda salınıyor
Haticedgn Aliaslan1 gündüz iyi uyuyan çocuk gece de güzel uyuyor ben bunu denedim gördüm yorgun oldukları zaman gece uykusuna dalmaları da zor oluyor her bebek farklı tabiki bu arada bizim ismimiz de Ali Aslan 😌
Asyayse Aliaslan1 aslında uyudukça altini açıp uyandırıp emzirseniz yam doyunca yatirsanjz nasil olur acaba. Bende yayarak emziriyorum 2 gün geceleri haliyle hemen uyuyor emme ywrjm kalıyor 1 saat snra tekrar kalkıyorlar diye kalkıp emziriyorum doyana kadar uyumasın diye yanağı saçı oynuyorum kulağıyla oynuyorum tam doydugunu düşündüğüm zaman bırakıyorum uyuturum benimki de 46 gunluk
Aliaslan1 Asyayse çok denedim ya bazen doyduğundan emin olsam bile kalktığı oluyor şu üç ayı bi atlatsaydık. Sanırım sadece açlıktan değil kucakta olmak için de emmek istiyorlar anne karnı özlemi güven duygusu vs.
Krtlmy Aliaslan1 gayet norml bizimde o aylarda 9 gibi uyurdu bende yatmadan 12 1 gibi emzirip yatardım 3 4 gibi kalakrdı sonra 6d an sonra aaar başı şeklinde 7 7.3 gibise tam uyanma yapardı yaza geldiği için hava aydınlandığı an direk uyanrıdır norml yani yavaş yavaş alışır biraz sabır akşm uyku saatlerini geçirmemeye çalışın nası alışırsa öyle gider
Aliaslan1 Haticedgn aaa öyle mi 🥰🥰 Allah uzun ömürler versin yavrularımıza. Evet her bebek farklı oluyor her günleri de farklı oluyor bi gün ne güzel uyudu diyorum bi gün gözünü kapatmıyor
Krtlmy Haticedgn doğru bazen gündüz uykusunu şaşırınca uyumuyo neyse gece iyi uyur diye bırkaıyorum gecede uyumuyo gündüz düzenli uuuyınca gecede kalkamıyo
Poyris Aliaslan1 canım öyle oluyor , ya gazı olur , ya çişten , ya kakadan, ya kusmaktan.. Uyanmak için hep bi bahaneleri var maalesef
Haticedgn Aliaslan1 Ay evet bizim de öyle olsun artık napalım sağlıklı olsunlar da 🤣 ben de onun ruh haline göre hareket ediyorum eğer güzel uyuyorsa evde mis gibi temizlik yaparım ama huzursa ev dandini olur ve asla umursamam hiçbişey evladımdan önemli değil ☺️
Aliaslan1 Haticedgn aynı durumdayım zaten yardım edecek kimsem yok eşimle ikimiziz doğumdan beri kimse gelemedi gece uyursak gündüz iyiyim ama diğer türlü her yer sarma duman umrumda da değil beğenmeyen gelsin yapsın diyorum 😂
Haticedgn Krtlmy evet ben bi yerde okumuştum cidden dikkat ettim gündüz iyi uyutmaya gece de rahat rahat uyudu yani gündüz uyanık kalsın gece uyur kafası olduğu zaman gece uykuya geçmekte çok zorlanıyor ve cidden 46 günde şunu gördüm benim bebeğimin uykusu şaşınca çok huzursuz oluyor yani uyku da beslenme kadar önemliymiş