Ortalama diye bişey yok her bebeğin kilo alımı ve gelişimi kendine hastır. Bebeğin kilosunun normal olup olmadığı doğduğu kilosuna bağlıdır ilk iki ay hızlı kilo alırlar sonradan yavaşlıyorve 4 aylıkken doğdukları kilonun 2 katı olmaları beklenir eğer değilse sorun vardır. O yüzden doktorunuz kilosu hakkında yorum yapmadıysa sıkıntı yapmayın bence bu arada takip etmiyorsanız Osman gönüal var YouTube da çok faydalı tavsiye ederim