Taze-Anne28 Owlilerden alıcaktım ama fiyatları 500 e uçmuş 😢 owli gibi altı geniş olan içinde rahat edebileceği uyku tulumu önerileriniz varmı
Cnmyvrmm1 Taze-Anne28 size öneri olarak söylememe izin veriniz , ben normal penye battaniyeleri kullanıyorum kundak icin . Üst kısım daha dar alt kısım bol olacak şekilde yapıyorum . Amacına hizmet ettiğini söyleyebilirim kundağın bu şekilde 🌹☺️
Mavi53 Taze-Anne28 green touch marka kullanıyorum owli ye göre daha uygun. Çok da memnunum 2 aylık kızım için 6-18 aylık aldım büyüdükçe de kullanabiln diye çok rahat kullanışlı bi ürün trendyoldan bi bakın isterseniz https://ty.gl/8lz5lksqwm
Taze-Anne28 Cnmyvrmm1 benim bebeğim 8 aylık. Başlıkta tam ifade edememişim kundak derken kundak istemiyorum. Klasik uyku tulumları gibi paçalı olmasın alt kısmı çuval gibi olsun istiyorum. Yoksa kolları serbest olucak artık büyüdü dönerek tepinerek uyuyor 😊
Taze-Anne28 Mavi53 eski başlıklarda gezindim woolnat markası çok önerilmiş içime sindi onu aldım teşekkürler 👍🏿😊