Esra-ozsusam4 Havvakck 6 ay için erken bnce canım daha tam oturamaz bile 6 aylık bebekler bnce biraz daha beklersen iyi olur
Danerys Havvakck Yapması çok zor onun 😂 adam yaptı biz yaptığını aldık. Renk yok başka diye de. 3 kademesi oluyor en küçüğünde değiyor. Gerçi bizimki biraz daha ufak olanlarından . Pregonun
Birprensveannesi Moonlightttt Bebeğiniz için erken bence yedi aydan önce başlamayın kasları tam güçlensin sonra
Danerys Moonlightttt ilk oturunca yığılma oluyor. Yastıkla destekledik biz. Sonra durmaya başladı kendi. Doktor bindirin dediyse hazırdır.
Moonlightttt Danerys öyle mi teşekkür ederim. Doktor a sormadım da önermiyorum der zaten sanırım . Bir iki hafta sonra alayım ben de günde 5 10dk icin
Gamiiak Havvakck çok erken canım 6. Ay 7. Ayını bekleyin bence yürüteç için . Benim kızımda 6 ay 6 günlük 67 cm doktor normal dedi 🥰
Danerys Moonlightttt yoo belli olmuyor biz de öyle der diye düşünmüştük. Günde 5-10 dk bindirin dedi. Burda da gördüm bazı doktorlar bindirin diyor.