Alyatrd Süt alerjik anneler emzirmeyi ne zaman bıraktınız , diyette olduğum için sütüm baya azaldı , 13 aylığız bu arada 😑
betuuls Alyatrd bizimde böyle bi sorunumuz var gibi. Bebeğim 4 aylıkken yanaklarında kızarıklar meydana geldi. Krem vermişti doktor kullanınca geçti ama yine çıktı gibi. Yumurta ve domatesi kestim 1 haftadır ama yine geçmedi. 5 ay 7 günlük bu ay 230 gr almış sadece. Cildiye doktoruna götürecem şimdiden stresini yaşıyorum
Mlkhrn Alyatrd süt alerjisi için 3 ay diyet yaptım. Paketli gıdalardaki peynir altı suyu dahil hiç bir süt ürünü içeren gıda tüketmedim. Aynı zamanda son bir aydır zayıflamak için de diyet yapıyorum ama maşallah sütüm azalmadı. Süt yapan şey sudur yeşilliktir. Süt ürünü tüketmeden de sütünüzü koruyabilirsiniz. Olumsuz düşünmeyin pes etmeyin
Narkozcuanaa Alyatrd yarın 10 aylık oluyoruz. Gün içinde 3 kez. Gece de sürekli emiyor. Ama sütüm az olduğu için evolvia rp takviyeli gidiyoruz. 1 yaşa kadar 1 damla bile gelse emzirmek istiyorum. Evet gerçekten çok zorlandığım zamanlar oldu. Halada oluyor. Hakkımızda hayırlısı. Rabbim dermansız dert vermesin kimseye 😇
Derya3307 Ben dört buçuk ay emzirebildim.. diyet çok sıkı yardım eden biri yok oğlumda kucak delisi olunca yapamadım birde stres çok etkiliyor sütüm tamamen bitti. Ne kadar güzel siz baya emzirmissiniz 🧿😊
Alyatrd Derya3307 bende yavaş yavaş bıraksam mı diyorum doktorumuz 1.5yaşa kadar devam etmemi önerdi ama sütüm baya azaldı bilemiyorum bende 🤦🏼♀️😑
Derya3307 ysfahmd Oyle düşünme inşallah sütun artar 🤲 Bende mama+ süt olarak ilerledim çünkü çok fazla sütüm yoktu
Alyatrd ysfahmd bol bol su için ve sık sık emzirmeye çalışın bence , çünkü daha çok küçük biraz daha emzirmeye devam edin derim tabii siz bilirsiniz yine de 🙏🏼🙋🏼♀️
Derya3307 Alyatrd 4 ay 27 günlük oldu bir haftadır sadece hipo alerjenik mama içiyor elimden geleni yaptım ama anca dört ay anne sütü alabildi.. bir damlada olsa bence vazgeçme derim. Diyet çok zorluyor hiç tok gibi hissetmiyordum çünkü yiyebilecegim şey çok azdı ama oğlum için dayaniyordum süt artırıcı şeylerde denedim stres çok etkiledi yardım eden kimsem yoktu birde sanırım genetik süt artmadı
ysfahmd Derya3307 inşallah canım bende senin gibiyim hiç birşey yiyemiyorum ,süt arttırıcı şeylerde kullandım . ne yapalım biz elimizden geleni yaptık gerisi takdir . rabbim sağlık sıhhat versin bebişlere ❤️
Alyatrd Mlkhrn bende 11 aydır diyetteyim , paketli gıdalar süt ürünleri kuruyemiş yumurta kırmızı et hiç bişey yiyemiyorum haliyle sürekli açım diyebilirim 😂 dediğiniz gibi sağlık olsun buna şükür emzirmeye devam 🙏🏼🙃
ysfahmd Alyatrd Su çok içiyorum ama sütüm az geldiği için bebeğim sinirleniyor emmek istemiyor bende sağıp veriyorum artık gittiği yere kadar