-Alaz2020- dozu olduğumda bayağı hasta gibi oldum. 3. dozu yaptıranlara sorum nasıl bir etkisi oldu 3. dozun?
Eren18 -Alaz2020- dün Oldum 2. Dozda da ateş terleme üşüme halsizlik yapmıştı. 3. Dozu da oldum gece çok kötüydüm bi üşüme bi yanma bas agrısı yaptı hararetim ağzımdan geliyor resmen.
miraninannesi18 -Alaz2020- kol agrisi , halsizlik, ates ve sol gogsumde agri yapti. Hepsi ertesi gun 1 gun surdu yani sadece. Gogus agrimda 3 gunde gecti
eilik -Alaz2020- İlk 2 dozda sadece kol ağrısı olmuştu, 3. dozda halsizlik baş ağrısı üşüme titreme oldu sanki dayak yemiş gibiydim 🤦🏻♀️
ipekkizz -Alaz2020- 3 gün önce oldum oldugum gece sıtma tuttu cok üşüdüm 2 gündürde tüm vücudum agrıyor 🤦🏻♀️
Adiyokkitabin -Alaz2020- annem 3. Dozu oldu pazartesi gunü ve 1 gün yatti resmen. Bi yandan üsüdü bi yandan terleri bogazi felan agridi. Baya yataklara dustu ama ertesi gun toparladi cok şükür