Geçmiş olsun. Bende aynı şekilde atlattım. Bal, zencefil, karabiber, zerdeçalı macun gibi hazırlayıp sürekli tükettik. İştahınız yok aöa kendinizi zorlayın yedikçe toparlayacaksınız. Bu hastalığın bir ilacı da dinlenme uyku ama bebişler müsaade etmiyor malesef. O yüzden beslenmenizi aksatmayın. Biz gece yatmaya giderken dahi bir öğün yapmıştık.