Ecetrn Selam kızlar bebeğim 40 günlük oldu son iki gündür altını açtığımda çığlık çığlığa ağlıyor sanki etini koparıyormuşum gibi :( görünürde pişiği yok sadece altını açınca böyle ağlıyor. Bebeği böyle olan var mı?
Oyku_nisa Ecetrn Emzirmeden oncemi açıyorsun benmki emzirmeden önce açınca kıyameti koparıyordu şuan 1yasinda altını açacam degiselim deyince kaçıyor hemen şuan dahada zorlaştı giyindirmek alt değiştirmek
Moonlightttt Ecetrn huylanmistir.alti açıkken tıs yApardi ve o kadar çok ağlardı ki yaparken ,acile,özel hataneye,sonra normal devlete muayene ye götürdüm.😂😂 Huy yapma geçer dediler (enfeksiyon yoktu)
Ecetrn Oyku_nisa emzirmeden önce açtım bide tok karnına deneyeceğim. Gece sanırım bütün mahalle ayağa kalkmıştır ağlamasından :(
Ozzseda Ecetrn benimde 2 aylık bebeğim açken bezini değiştirdiğimde benimde baya ağlıyor sana tavsiyem doyurduktan sonra yap 😊 bir de emzik kullanıyorsa emziğini ver canım
Egeninincisi Ecetrn emzirin öyle açın altını. Bizimkide ilk zamanlar öyleydi. Korkuyorlar sanırım kıyafetleri açılınca
yaprak_34 Ecetrn iyi bari .Yegenim de öyleydi altını açınca çok ağlardı kalçası çıkık olduğundan ağlarmış 😭
FatosToprakDeniz Ecetrn kızımda öyleydi. Doktor altını açınca bacakları serbest kalıyor bebek bu durumda tedirgin olur demişti. Anne karnında sıkışık yaşadığı için serbest kalınca korkarlarmis. Bir süre sonra geçer merak etmeyin