Cemrebebek Merhaba hanımlar bu hastalık ne zaman geçer ya 4-5 gündür uykusuzluktan zombi gibi geziyorum. Onu geçtim evladım acı çekiyo ya 😭
DenizSayerr Cemrebebek merak ediyorum bebeklerin bağırsaklarıı etkileyen aşıyı olmuş muydunuz rota aşısı
nurus91 Bir haftada geçti ama biz serum ve antbiyotk tedavisi aldk. size de çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda iyileşir bebeğiniz
Cemrebebek nurus91 ilaç kullanıyorum geçmiyo yaa mide bulantısı gitmiyo çocukta doktor okadar kötü gözükmüyor dedi ama geceleri sabaha kadar öğürüyor ve ağlıyo 😭
nurus91 Cemrebebek Mide bulantsı in şurup vermedi mi durumu kötüyse acile götürün serum takviyesi versnler evde bu şekilde iyileşmez
Acemianne012 DenizSayerr biz olduk ona rağmen kızım okuyor bağırsak enfeksiyonu 2. Ayından beri ara ara oluyor 2 doz rota vurmamiza rağmen malesef ki