emelukuslu20 İki aylik oglum var her emmeden sonra cok ikiniyo ve durmuyo anca ossurarak yada kakasini yapinca rahatliyo acaba benim sütümü sindiremiyormu. Bide kakasi yesil sümüksü gibi uzuyo ve icinde nokta nokta seyler var koyu yeşil ben gibi olan varmi
denizoykumm emelukuslu20 benim kızım 3 Aylık oda böyle dün doktora ıkınmasının sebebini sordum bana çok iyi, bağırsaklarını çalıştırıyor bu iyi bişey korkma dedi. Sümüksü kakasının sebebide balgamını atıyor dedi doktorumuz korkacak bişey yokmuş yani ama siz yinede doktorunuza sorun
salihaaaaaa emelukuslu20 yeşil renkse üşütmustur canim iplik iplik olur bide usuttugu icindir dikkat et sen.Ikınma 50 gunluk bnm bebegimde aynu surekli ikiniyo,bence şükretmeliyiz boyle bi rahatlama yontemi bulmus en azindan 😉😊