Elifcinargul bi götürün eğer disse tetagil aldım ben onu kullanıyorum çok çok ağladığı zaman canı yandığını hissettiğim zaman da bi çay kaşığı kadar calpol veriyorum öyle rahatlıyor sizinde aklınızda olsun tetagilde çok işe yarıyor kaşıntısını alıyor ve tadı çok güzel