edizsmom Allah sabır ve dayanma gücü versin bizlere anneler zor dış döneminde biz yedi aylıkken çıkardık ilk atta iki tane çıktı ateş ve iki gece uyumadık ful ayaktaydik oğlumla huysuzdu hep bide ağlıyordu şimdide üst dişleri çıkmış belkide o yüzden de olabilir diyorum bilmiyorum atak donemide olabilir zor ya diş bizim belirtileri vardı kaşıma salyasi çok akardı eli sürekli ağzında ve damaklari sertleşmişti ondan sonra bunları yaşadık çıktı bizim hemen ay bide ısırması yok mu bazen oyun yapıyo bende yapma diyorum bana bakıp gülmesi yok mu 🤭😅 inşaAllah bu süreci kolay atlatırsınız 🤲🏻