Asli55 Kızlar merhaba benim oğlum 1ay erken doğdu 2.850 gram şimdi 5buçık aylık kilosu6 sizce az mı yeni ek gıdaya başladım işin kötüsü 4.ayında da 6kiloydu hiç kilo almamış bide şöyle bişey var boyu 7 cm uzamış 4.ayda 60cm şimdi 67 cm boyuna vermiş olabilir mi herkes moralimi bozuyo çocuk çok zayıf diye 🥺🥺🥺🤔
Gamzeyildiz15 Asli55 Hiç kafanıza takmayın sağlığı iyi olduğu sürece sorun yoktur bence. Benim oğlum da zayıf her gören ayından küçük zannediyor ama ben hiç umursamıyorum sizin bebeğiniz gibi boyuna veriyor 🙂
Fatosbatin Asli55 Benim oğlum da 2860 doğdu. Şuan 4.5 aylık ve 7.5 kilo boyu 65 cm. Her bebeğin kilo alımı boyu farklı oluyor. Bize de obezite riski var dikkat dendi. Doktorunuz ne diyorsa ona bakın bence etrafa değil. Ben öyle yapıyorum kafam daha rahat oluyor.
Aysenil_ Asli55 benim kızım 3.300 gram doğdu haftasında ve normal doğum ile 5 aylık kgsu 6.300dü.Kim zayıf dio unicef başkanı mı? Yoksa yüksek ihtisas hakem heyetleri mi?Kriteleri neler acaba yemende 12 yaşında 10kgyla açlıktan ölen çocuklar mı Amerika’da 12 yaşında obez olup yürümeyen çocuklar mı?Hakketen doktorunuz dururken bir grup cahil cüheylanın dediklerini kafaya mı taktınız?
Asli55 Gamzeyildiz15 ay dimi yaa annem geliyo zayıf kayınvalidem geliyo zayıf bu biri de sağlıklı şükür demiyo 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Fatosbatin Gamzeyildiz15 Benim oğlum kilolu ama hasta kimse hastalığına Allah şifa versin demiyor tek dedikleri çok kilolu.
Gamzeyildiz15 Asli55 zayıf kelimesini aylarca duydum kendimi üzdüm. Stres yaptım. Şuan sütüm yok. İnsanların en ufak dediklerini bile ne kadar takmışım diye kendime o kadar kızıyorum ki. Çevremizde ki insanlar istiyor ki kilolu olsun etleri kat kat olsun. Çocuk doyduğu kadar yer ya kiloya gider ya boya. E bide benim oğlum gibi aktif olursa yediği gibi gider 🤷🏼♀️ Kimseyi takmayın lütfen o canınızı sıkan İnsanları şöyle elinizin tersi ile atın kenara 🤚🏻
Gamzeyildiz15 Fatosbatin kilosu çok olunca da bu çocuk çok kilolu derler işte. İlla bir şey diyecekler ya 😏 Rabbim şifa versin inşallah 🙏🏼
Oozzee Benim oğlum tam 5 aylıkken 65 cm, 6750 gramdı. Üzerinden 15 gün geçti; şimdi tahminim en fazla 7 kilodur. Ama kıyaslamak çok yanlış, doktorunuz iyi diyorsa önünüze bakın.
Meliha Asli55 saglıklıysa lütfen kiloyu takmayın herkes eleştirmeye bebekleri cok meraklı zayıf olur cok zayıf azcık iyi olur mama mı veriyor sın iri olur cok kilolu saglıklı olsun yeter takma bence bana da kızımda yapıp psikolojimi bozmuşlardı kızım 10 yaşında ve hem yaşıtların dan uzun ve iri emin ol
Serpil11 Benim oğlan 4 aylıkken 6800 dü obez olcak dediler korkuttular beni doktora söyledim bi tarafıyla güldü bana milleti boşver iyisimi
ARZU83 Asli55 Oğlum 9 aylık ve 7 kilo düşün artık seninki zayıfmı? İnsanların ne dediğine takılmayın bu kadar. Herhangi bir sağlık sorunu yoksa kiloya takılmamak lazım. Her bebek farklıdır. Ben düzenli olarak her ay doktora gidiyorum evet ayına göre kilosu az ama inanınki başkalarının ne söylediği umrumda bile değil. Bu konularda hiç kimseyi takmam. Sağlıklı olsunlarda kilolu olmayıversinler.