Kizlar 15 aylık bebeğim var. Uyku hep problemliydi ama bu 2 aydır delirmiş durumdayız. Kaçta yatarsa yatsın 4 saat sonra uyanıyor. Gündüz uykusunu en aza indirdim yine aynı. Bugün akşam 11de uyudu gece 3te uyandı oturmuş oyun oynuyor şimdi. Başına böyle bir şey gelip çözebilen var mı tüm önerilere açığım