Kızlar tam 1 gündür kızım hapsırıyor sık sık ve huzursuz bu gece de bir kere üst üste 3 kez öksürdü burnu aktı falan bizde bu gece acile götürdük saat 4 hala tam dalamadı🙁 doktora dedim çok korktuk zatürre falan yok dimi dedim. Hayır ya dedi gülerek. Ama nezle için damla vermiş. Öyle bişeyi yok gibisinden konuştu ama o zaman neden nezle için damla verdi ? Birde serum fizyolojik o zaten var evde. Daha kötüye gider mi kızlar ne yapmam gerek hırıltısı var 🙁🙁🙁 çok çok üzgünüm ne yapmam gerekiyor ? Doktor ıhlamur ver 2 kaşık dedi. Su ver dedi. 3 saat bekle emzir her istediğinde verme dedi. Öneriniz var mı acaba 🙁 zatürreyi çevirmez dimi 😣