susunbebekuyuyo Nurklc dr browns kullanmıştım kızımda iyiydi içinde gaz önceyici yeşil pipetimsi bir şey vardı
Irmakprensesinannesi Nurklc valla philips avent yeni dogan 0-6 ay kullaniyrm gayet memnunum kızımda hiç gaz sorunu yaşamadım
biryazmasali Nurklc dr browns aldım ama işe yaradımı yaramsdı avente devam ettik gaz olacaksa bebekte her türlü oluyor