Doğumdan sonra saçı dökülmeyen var mı diye sorsanız daha iyi olur 😁 Tamı tamına 6 ay boyunca her elimi atışımda, tarayışımda, duş alışımda, yatışımda, kalkışımda kısacası gün boyunca yığınla saçım döküldü. Sonrasında da yavaştan dökülmesi durdu ama saçımın yarısı gitti yani(saçım aşırı gür) daha hâlâ çıkıyor yerine yenisi o derece. Hormonlarla ilgili normal bir durum. Sıkmayın canınızı geçecek. Kestirmek de çözüm olmuyor bu arada dökülmesine.