BuketMina bizde de reflü vardı fakat 3.ayda başladı,reflü yatağı kullandık,gaviskon toz kullandık,uyurken uyanıkken sürekli tıkanmaları olurdu üstelik dha yenidoğanken .gece gündüz başında nöbet tutardık,bende yediklerime dikkat ediyordum sütten geçer diye,yağlı salçalı peynir domates börek çikolata yasaktı.snra 6.ayda kendiliğinden düzeldi.şimdi hala yedikleri ağzına gelir ama yönetebiliyo zaman zaman oluyo. Bzm öykü böyleydi.çok geçmiş olsun.10 aylıkken başlaması yda devam etmesi düşündürdü.çnkü doktor bize büyüdkçe düzelir demişti 3 aylıkken