Hanımlar iyi akşamlar az kullanıldı bebegım bebek arabasını hıc sevmıyor o yüzden satıyorum az kullandık sürüşü gayet güzel aslında cok memnunum ama oglum bınmıyor o yüzden satıyorum arkadaşlar 2.500 düşünen arkadaşla ücret konuşulabılır daha uyguna olabılır