Kızlar delirmek üzereyim artık. Oğlum uyuyor eşim uyuyor ben 3lere 4lere kadar evin içinde hayalet gibiyim ya da forumdayım. Sabah uykusuzluktan halsizlikten ölüyorum artık yavrumlada kaliteli vakit geçiremediğimi düşünüyorum. Bitki çayları denedim yok bana mısın demiyor uyku ilacı bile düşündüm bu sefer çocuğu duymam gece diye korkuyorum, kendime sövmekten bir hal oldum yok mu buna bir çare eziyet resmen 🙄