nuryy Kızlar bebeğim ateşi var ama uyuyor şurubunu 9da verdim . Ateş olcerim bozuldu olcemedim yüzünü elleyince ateşi olduğu belli. Gayet rahat uyuyor uyumasinda sıkıntı yok. Soğuk bez koysam alnına hemen uyanır ve asla izin vermez ve geri uyumaz . Şuan napabilirim?
milenka nuryy yüzunu elleyerek anlamazsınız da dudaklarınızı bebeğin. Gözlerine ve Alnina degdirerek bakın. Ve limonlu çorap olayını deneyin.
Bursa97 nuryy Ates olceriniz bozuksa ateş ölçer alsaydiniz eczaneden ziraa hiç anlamadiginiz bir anda ateşi çıkabilir tehlikeye niye atıyorsunuz ki benim oğlumun da yüzü soğuktu ateşi yok sanmıştım ama koltuk altından olctugumde 38 çıkmıştı sonra soğuk olan yüzünü anlindan ölçtüm ordanda 38 çıkmıştı çok korkmuştum boyleseyler ihmale gelmez bence
nuryy Dincer-Efe1 zeytinyağıni ayağının altına şurup çorabını giydirmistim öksürdugu için ona baya faydası oldu şimdi dediğinizi yapsam olur mu
Dincer-Efe1 nuryy valla 2-3 gün önce ateşi vardı benim çocuğumun çorabı limon suyuna batırıp sıktım öyle giydirmiştim biraz düşmüştü Hatta 1 çay kaşığı içirmiştim limon suyunu ateşi alıyor araştırabilir netten 😇
milenka Dincer-Efe1 kaç aylık bebeğe içirdin ki , Limonluyorum bende alnını ılık bez sürüyorum Çorabı çıkarınca da ayaklarıninnaltina limon sürüyorum
Mucizebebek03 nuryy bazı bebeklerde aşırı ateşte uyku yapar sık sık kontrol edin uykuda havale geçirmesin çocuk ❗limon ateşi alır ayağının altına çok faydasını görürsün cnm
Bebegimm1 nuryy koltuk altina alnina koyun.ama ateş ölçer hemen alsaniz daha iyi olur nobetci eczaneden 2 tane alin koltuk alti cnku takip etmeniz gerekli surekli.yukselirse dusmezse acile goturursunuz
elmaliturtam nuryy nöbetçi eczaneden ateş ölçer alın ölçün ara ara hiç anlaşılmıyor geçen bebeğim ateşlendi dokununca çok yok gibi ölçünce 38 i geçiyordu riske atmayın uyandırıp ya da ateş düşürücü verin siz yinede. Çok geçmiş olsun
nuryy Kızlar limonu yapicam şimdi uyumuyorm başında bekliyorum koltuk altı ateş olcerim var buldum onu ateşi yüksek çıktı 🤦
Gunsss Ilık bi duş aldırın ateşi olunca uyanır bebekler Allah korusun havale falan geçirmesin geçenler öyle kötü bir tecrübeyle karşılaştı bi tanıdık
Gunsss Birde bu ara influenza salgını var ve ilk belirtisi inatçı düşmeyen ateş bi doktora götürün mutlaka, doktorumuz böyle durumlarda ilk 24 çok önemli, bir ilacı var onu alması gerek yoksa ağır geçer hastalık diyor