Özlüyorum dersem yalan olur çokta hamile gibi değildim ve plansız bir gebelikti ama böylesi bir kutu bebeğinin doğacağını bilsem özlerdim o günler geçsin istemezdim hiç yormadı kızım beni hiç sıkıntı yaşamadım her doktor kontrolüm tekerleme gibi aynıydı sağlıklı bir gebelik benim açımdan sıkıntı yok der dururdu doktorum ama ben formalite icabı giderdim her ay rutin olarak toplam da 4 kilo aldım hiç çatlağımda olmadı doktorum da şaşırmıştı 🥰