Selam kızlar
ben doğduğundan beri oğluma sleppy kullanıyodum. Sonra sleepy numaralrını bulamamaya başladım ve fiyatlr her yerde farklı farklıydı sinir oldım postlardan baby me yi kullananlarında memnun olduğunu öğrendim gittim baby me aldım 100 lü paket bitti bugün gittim bitane daha 100 lü paket aldım bebeğim 6 aylık ben 5 numara kullanıyorum ama baby me 5e kdar üretiyomuş baby me kullananlar 5 numaradan sonra ne yaptılar acaba? Sleepye dönim dedim ama hespladım 1,40a geliyo 1 bez prima alırım daha iyi dedim. Kararsızım okadar para dökmek istemiyorum birde paddlers var onu kullananlarınız varmı aranızda ?