Ben devlet hastanesinde doğum yaptım 2 gün sonra hastane taşındı. Çalışan ebeler doktorlar hasta bakıcılar aynı o yüzden yorum yapayım dedim. Normal doğum yaptım erken doğum oldu doğumum çok zor geçti ama ebeler hep yardımcı oldu hatta biri başımda oturup dua bile etmişti. Hep iyi davrandılar ve yüreklendirdiler. Hamileliğimin ilk 6 ayı ümit hastanesinde takip oldum sonra düşük tehlikesi erken doğum su azlığı gelişim geriliği çıkmaya başlayınca direk devlete gönderdiler. Çünkü özellerde perinatolog yok. Ayrıca doğumda bebeğim düşük kilolu olduğu için küvöze girme riski vardı eskişehirdeki en iyi yenidoğan yoğun bakımı devlette (şuan şehir hastanesinde) olduğu için devlette doğum yapmamı istedi özel doktorlar. Muayenehaneye filan da gidiyorduk. Bende devlet te doğurdum. Özelden hiçbir farkı yok sancı odaları tek kişilikti sonra da özel odaya alınmıştım. Şuan da sancı odaları tek kişilikmiş ve aynı odada doğum yapılıyormuş. Sedyeler çatala dönüşüyormuş doğum anında. Şehir hastanesinde küvözde yattı bebeğim emzirmek için girdim. Hemşireler o kadar dikkatli ilgili ve şefkatli ki inanılmaz dikkat ediyorlar bebeklere. Her yer bal dök yala. Dakikası dakikasına ilgileniyorlar. Diyeceğim o ki içiniz rahat olsun. Ümitte normal doğumu görüşmüştük biz doktor sıkıntı olmazsa girmez ebeler yaptırır demişlerdi. Bi sorun çıkarsa da mesai saatleri dışında nöbetçi doktor girermiş. Eee kendi doktorun girmedikten ebeler doğurttuktan sonra özelde doğurmanın ne mantığı var.